جشن میلاد امام زمان (عج)

جشن میلاد امام زمان (عج)


با حضور سرکار خانم بدیهی همسر شهید مدافع حرم حضرت زینب سلام الله علیها
دانشکده علوم قرآنی اصفهان
تعداد بازدید کننده : 3483

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم قرانی اصفهان از اصفهان جشن میلاد امام زمان (عج) با حضور سرکار خانم بدیهی همسر شهید مدافع حرم حضرت زینب سلام الله علیها و مولودی خوانی و برنامه های متنوع در دانشکده علوم قرآنی اصفهان برگزار شد.
در این مراسم که با تلاوتی چند از آیات قرآن کریم آغاز شد پس از سرود جمهوری اسلامی ایران سید محمد صادق تربتیان از فارغ التحصیلان این دانشکده به عنوان مجری برنامه ضمن تبریک به مناسبت ایام ولادت امام زمان(عج) از مسئولین برگزاری این جشن تقدیر و تشکر نمودند.
در ادامه برنامه گفتگویی با همسر شهید مدافع حرم حضرت زینب سلام الله علیها سرکار خانم بدیهی صورت پذیرفت.
ایشان در ابتدای برنامه مسیر آشنایی با شهید مدافع حرم را بیان کردند و ترک مجلس گناه و عدم حضور در مجلسی را که احتمال گناه و معصیت در آن می رفت را علت عنایت شهدا و امام زمان در زندگی خود دانستند.ایشان با بیان اینکه شهید عبدالمهدی کاظمی در ابتدا نامشان فرهاد بوده است جریان تغییر نامشان را توسط آیت الله العظمی بهجت بیان کردند و پاسدار شدن را نیز توصیه آیت الله بهجت به ایشان بیان کردند.
در پایان سرکار خانم بدیهی مقدم داشتن معنویات در زندگی نسبت به مادیات را به عنوان توصیه به دانشجویان بیان کردند و گفتند:ما در ابتدای زندگی مان تقریبا از نظر مادی نزدیک به صفر بودیم ولی شهید بسیار انسان معتقد و با ایمانی بود و همین منجر به غاقبت به خیری در زندگی ما شد.
در پایان هدیه از طرف مجموعه دانشکده علوم قرآنی اصفهان توسط حجت الاسلام والمسلمین دکتر محقق معاون آموزشی دانشکده به ایشان اهدا گردید.
اجرای مسابقه و مولودی خوانی بخش دیگری از برنامه را به خود اختصاص داد.توزیع رزق معنوی و بروشورهای مهدویت و جمع آوری کمک برای سیل زدگان از نکات حائز اهمیت جشن میلاد امام زمان بود.در پایان بین دانشجویان آش نذری که توسط دانشجویان خوابگاهی پخت شده بود توزیع گردید

مسیر جاری : صفحه اصلی/اخبار/فرهنگی/ جشن میلاد امام زمان (عج)